Branding
Een goed verzorgde branding is
onmisbaar voor jouw bedrijf
Werkwijze
Om tot een unieke branding te komen beginnen we met een brand scan, waarbij we de juiste vragen zullen stellen en daarbij ook op een gezonde manier kritisch zullen zijn.
Daarna volgt een marktonderzoek, gevolgd door verschillende brainstormsessies en (wanneer en indien nodig) nemen we ook interviews af bij het personeel van jouw organisatie.
Wanneer jouw merkidentiteit is bepaald, zullen we kijken naar jouw huidige positie (waar je bent), waar de concurrentie is en waar je naar toe wilt.
Jouw positie binnen de markt.
Met deze wetenschap bepalen we de strategie waarmee je de markt wilt gaan veroveren en op de lange termijn deze positie gaat vast houden.
We vertalen jouw merkidentiteit naar een passende huisstijl. Deze huisstijl bestaat uit een beeldmerk (icoon), een woordmerk (of een combinatie van beide), passende lettertype(s) en de juiste kleuren.
De richtlijnen voor correct gebruik van het logo, de kleuren en de lettertypes, vatten we samen in een gedetailleerd huisstijl-handboek (style guide). Met deze complete huisstijl in handen, kunnen we beginnen aan de volgende fase: het webdesign.